Hydropart - ogólne warunki gwarancji, Hydropart

hydropart - pompy i siniki hydrauliczne

kontakt: +48697189575, info@hydropart.pl,
pn.-pt. 9:00-17:00, sob. 9:00-13:00

Ogólne Warunki Gwarancji

HYDROPART RAFAŁ ROGAL


ul. Sprotawska 14a/1, 68-100 Żagań, Tel. 697-189-575

Ogólne warunki gwarancji i reklamacji


Czynności, które należy wykonać przed montażem pompy / silnika:

Proszę sprawdzić kierunek obrotu przed montażem.

Zmierzyć ciśnienie w układzie hydraulicznym przed i po montażu pompy / silnika oraz ustawić wg zaleceń producenta.

Zalać nowy olej do układu hydraulicznego przed montażem nowej pompy / silnika.

Układ hydrauliczny ( zbiornik, węże zasilające) dokładnie przeczyścić.

Wymienić filtry i uzupełnić czystym olejem zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia.

Odkręcić zawór obciążający i zalać pompę / silnik olejem.

Na kilka minut zmniejszyć ciśnienie, stopniowo zacząć zwiększać zgodnie z zaleceniem producenta do wartości roboczej określonej w specyfikacji maszyny.

Niedopuszczalne są nadmierne obciążenia osiowe wałka.

Obroty pompy muszą być zgodne z zaznaczonymi obrotami na pompie.

Pompę / silnik używać zgodnie z przeznaczeniem.

Nie zastosowanie się do powyższych zaleceń spowoduje utratę gwarancji, okres gwarancji na pompy / silniki wynosi 12- miesięcy.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, nieprawidłowej eksploatacji, nie zastosowanie się do powyższych wskazówek oraz stwierdzonych napraw dokonywanych przez użytkownika. Gwarancji udziela się pod warunkiem stosowania oryginalnych olei.

W przypadku reklamacji w okresie gwarancyjnym należy wyrób dostarczyć do dostawcy, celem dokonania ekspertyzy i usunięcia usterek.

Odpowiedz na reklamacje następuje po dostarczeniu jednostki do punktu wymienionego w tytule niniejszej gwarancji w terminie 14 dni, a jeżeli towar wymaga odesłania do producenta/dystrybutora czas reklamacji wydłuża się o czas rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych według wewnętrznych procedur danego producenta/dystrybutora.

Sposób i warunki dostawy reklamacyjnej przesyłki należy uzgodnić z dostawcą !

W przypadku reklamacji nieuzasadnionej, zgłaszający ponosi koszty transportu towaru do producenta (koszty zróżnicowane w zależności od pochodzenia producenta) w obie strony, oraz koszty ekspertyzy.

Hydropart nie jest gwarantem, gwarantem na daną jednostkę/produkt jest producent/dystrybutor.

Hydropart nie odpowiada za utratę przychodów, przerwę w prowadzeniu działalności gospodarczej lub funkcjonowaniu procesów technologicznych, jak również za bezpośrednie i pośrednie koszty wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia.

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadą Przedmiotu

.

INFORMACJE NIEZBĘDNE DO ROZPOCZĘCIA PROCEDURY REKLAMACYJNEJ.


1. Data montażu jednostki

2. Osoba / Serwis-dokonująca/y wymiany

3. Do reklamacji należy dołączyć kopię faktury zakupu oleju oraz filtra / ów hydraulicznego.

4. Do reklamacji należy dołączyć ZDJĘCIE ZE WSKAZAŃ POMIARU CIŚNIENIA ROBOCZEGO UKŁADU na wyświetlaczu / tarczy manometru dokonanego podczas wymiany pompy/silnika. (jest to warunek niezbędny )

BRAK POWYŻSZYCH INFORMACJI UNIEMOŻLIWI ROZPOCZĘCIE PROCEDURY REKLAMACYJNEJ I BĘDZIE SKUTKOWAŁO ODRZUCENIEM ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH.