Korzystanie z serwisu - pompa hydrauliczna sklep internetowy, Hydropart

hydropart - pompy i siniki hydrauliczne

kontakt: +48697189575, info@hydropart.pl,
pn.-pt. 9:00-17:00, sob. 9:00-13:00

Korzystanie z serwisu

Właścicielem i administratorem serwisu internetowego hydropart.pl - www.hydropar.pl jest Rafał Rogal zamieszkały Polska, 68-100 Żagań, ul. Szprotawska 14a/1.

 Serwis prowadzi sprzedaż na rzecz:

hydropart rafał rogal

68-100 żagań, ul. szprotawska 14a/1

nip: PL9281864871, regon: 081190546


§ 1. Postanowienia ogólne.
 
1.Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów wymienionych w ofercie, przedstawionych  na stronie WWW Sklepu w chwili składania zamówienia. Wszystkie produkty znajdujące się na stronie Sklepu są nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela. 
2.Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 
3.Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
4.Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim.
 
§ 2. Rejestracja 

1.Użytkownikiem serwisu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat i po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu zarejestruje się w serwisie  hydropart.pl - www.hydroart.pl . Odwiedzającym może być każdy Użytkownik Internetu. 
2.Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne. W serwisie mogą zostać dodane dodatkowe usługi, które będą dokładnie opisywane. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za działanie reklamy, która jest publikowana na łamach serwisu. 
  
§  3. Składanie zamówień
 
1.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. 
2.Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem internetowego Sklepu www.hydropart.pl. 
3.Sklep  zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania płatności w przeciągu 3 dni od złożenia zamówienia. 
4.Zamówienia może dokonać pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna. 
5.Warunkiem zakupu w Sklepie jest skuteczne przeprowadzenie procesu rejestracji poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. 
6.Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane przez Sklep. 
7.Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji. 
8.Sklep  zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zmian w parametrach zamawianych produktów, lub też w przypadku zmian podanych przez producenta. 
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę hydropart danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883. 
 
§  4 .Realizacja zamówień 

1.Dokładamy wszelkich starań aby klient informowany był na bieżąco o stanie jego zamówienia : 
- złożenie zamówienia - ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego automatycznie generowanej przez Sklep wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia (stan zamówienia: "Zamówienie złożone") 
- zamówienie przyjęte - jest po otrzymaniu odpowiedzi ze Sklepu w której znajdują się informacje o ewentualnych zmianach  dotyczących zamówienia (stan zamówienia: "Zamówienie przyjęte") 
- sprawdzanie wpłat - podczas tego stanu pracownik weryfikuje wpływy środków na konto (stan zamówienia: "Sprawdzanie wpłat")
- wpłata została zaksięgowana - ma miejsce po odnotowaniu płatności za zamówienie (stan zamówienia: "wpłata została zaksięgowana")
- zamówienie w trakcie realizacji - jest to czas w którym Państwa przesyłka zostaje kompletowana i szykowana do przekazania firmie kurierskiej (stan zamówienia: "Zamówienie w trakcie realizacji")
- zamówienie wysłane - stan ten oznacza ze przesyłka dotrze na wskazany adres zamawiającego w ciągu 24-48 godzin (stan zamówienia: "Zamówienie wysłane")
2.Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT, a także wydruk zamówienia. 
3.Czas oczekiwania na dostawę towaru w wyjątkowych sytuacjach może wydłużyć się od 2 do 4 tygodni , związane jest to z chwilowymi brakami asortymentu w magazynie dostawcy .
4.W przypadku gdy klient postanawia zrezygnować z zamówienia co może wynikać z różnych okoliczności powiadomiony zostaje e-mailem (stan zamówienia: "Zamówienie anulowane").


§  5. Zmiana danych i anulowanie zamówień
 
1.Od chwili złożenia zamówienia do chwili wystawienia faktury, Kupujący ma prawo wprowadzić zmiany danych do umieszczenia na fakturze. 
2.Kupujący może zrezygnować z zamówienia do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Rezygnację lub zmianę zamówienia należy zgłosić drogą e-mail na adres info@hydropart.pl , w każdym takim przypadku pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia musi sprawdzić stan jego realizacji i określić, czy istnieje możliwość odstąpienia od zamówienia. 
3.Kupujący nie może anulować zamówienia, które zostało już skierowane do realizacji (status zamówienia: "Przyjęte do realizacji";). 
 
§ 6. Formy płatności 
 
1.Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. 
2.Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. 
3.Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich nie zawierają podateku VAT czyli są cenami netto.
4.Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia. Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od formy dostawy, wagi towaru lub regionu przesyłki. 
5.Płatność przed dostawą towaru. Płatności za zakupione produkty należy dokonać za pośrednictwem usługi oferowanej przez "przelewy24". Serwis  hydropart.pl - www.hydroart.pl rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia wraz z kwotą dostawy. Na przelewie w polu tytułem prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie, niezbędnym na przepływ środków na rachunek sklepu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do wybranego terminu dostawy zamówienia. 
6.Do każdej wpłaty na rachunek bankowy w walucie innej niż PLN (Polski złoty), doliczona zostanie opłata w wysokości 30,00 zł netto wynikająca z kosztów przewalutowania. 
7.Z chwilą wpłynięcia należności na konto Sklepu  hydropart.pl - www.hydroart.pl ,  towar zostaje wysłany wraz z paragonem fiskalnym lub faktura VAT. 
8.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony. 
9.Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia, z zastrzeżeniem wynegocjowanej ceny. 
10.Oferta cenowa produktów dotyczy tylko Klientów Sklepu internetowego  hydropart.pl - www.hydroart.pl. 
11.Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
 
§ 7. Transport i dostawa towarów 
 
1.Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym  hydropart.pl - www.hydroart.pl realizowane są na terenie całego kraju. 
2.Dostawa produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy spedycyjnej pod wskazany w zamówieniu adres. Koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar i podawany jest przez handlowców Sklepu przed dostawą towaru do klienta. 
3.Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu/firmy i ich montażu.
4.Wniesienie oraz odebranie towaru z auta dostarczonych produktów pozostaje w gestii Kupującego.
5.Sklep nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez składającego w formularzu zamówienia w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata. 
6.Dwukrotne niepodjęcie przesyłki przez Kupującego jest równoznaczne z tym, że Sklep może od umowy odstąpić, przy czym kwota  uiszczona za produkt  może zostać zaliczona na poczet poniesionych przez Sklep kosztów realizacji zamówienia. 
7.W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien odmówić przyjęcia nie zamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę. Przyjęcie przesyłki przez kupującego, potwierdzone jego podpisem na liście przewozowym, traktowane będzie jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem. 
8.Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
9. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". 
10.Towary zamawiane za pośrednictwem sklepu internetowego dostarczane firmą kurierską DPD są wysyłane z magazynu z reguły w ciągu 3-5 dni od zaksięgowania wpłaty. W przypadku zamawiania towarów, które musimy wysyłać na palecie wysyłka odbywa się w ciągu 5-7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Termin dostawy to 24-48 godzin od momentu wysłania towaru.  

§ 8.Reklamacje i zwrot towaru

1.W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest "Protokół Reklamacji". 
2.Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. 
3.Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności kuriera lub pracownika firmy protokołu niezgodności. 
4.Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów produktów ujawnione w chwili odbioru towaru powinny zostać zgłoszone do pracowników obsługi sklepu w terminie nie później niż 2 dni od chwili odbioru towaru. 
5.W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego produktu, Kupujący ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny( Dz. U. Nr 22, poz. 271), składając Sklepowi oświadczenie na piśmie. 
6.Prawo do zwrotu produktu, o którym mowa w punkcie 5., nie przysługuje w przypadku zamówienia indywidualnego (o właściwościach produktu określonych przez Kupującego lub ściśle związanych z jego osobą) lub gdy towar jest sprowadzany na specjalne życzenie klienta od producenta.
7.Zwracany towar powinien zostać dostarczany na koszt Kupującego (o czym mowa w pkt. 8.), w przeciągu 14 dni na adres Sklepu.
8.Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty a odstąpienie będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.
9.W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu produkt należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na własny koszt na adres Sklepu. 
10.Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć  pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym,po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia odbioru faktury Vat korygującej, w ciągu 14 dni roboczych sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Po otrzymaniu płatności należy odesłać podpisana kopię faktury Vat korygującej.
11.Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów dostawy i kosztów odesłania produktu.
12.Sklep może naliczyć karę umowną za zwrot towaru, związaną z karą naliczoną przez dostawcę za w/w zwrot, kwota uiszczona za produkt  może zostać zaliczona na poczet poniesionych przez Sklep kosztów realizacji zamówienia.
13.Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowań lub taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. 
14.W przypadku odmowy odbioru przesyłki przez zamawiającego następuje odstąpienie od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny( Dz. U. Nr 22, poz. 271)  ,o czym firma kurierska "DPD" informuje Sklep.
Zamawiający zostaje obciążony kosztami transportu w obie strony , zostaje wystawiona faktura korekta na zamówione przez klienta produkty oraz faktura obciążająca kosztami za zwrot przesyłki do nadawcy .
Kupujący w przypadku odmowy przyjęcia paczki, nie ma prawa do jej rozpakowania bądź naruszenia opakowania , foli , lub zerwania taśm.
Prawo do odmowy odbioru przesyłki, nie przysługuje w przypadku zamówienia indywidualnego (o właściwościach produktu określonych przez Kupującego lub ściśle związanych z jego osobą) lub gdy towar jest sprowadzany na specjalne życzenie klienta od producenta.

Wszystkie produkty oferowane w serwisie  hydropart.pl - www.hydroart.pl są produktami sprowadzanymi na indywidualne zamówienie klienta od producenta lub dostawcy. Zwrot takiego produktu będzie zrealizowany wyłącznie za zgodą producenta lub dostawcy danego produktu, najczęściej wiąże się to z karą umowną, którą obciążany jest klient (z dokonajej przedpłaty za zamówiony produkt), wysokośc kary umownej za zwrot towaru określana jest przez producenta lub dostawcę danego produktu.
§ 9.Poufność danych i polityka prywatności
 
1.Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883) informujemy, że dane osobowe podane w formularzu zamówienia, będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Dane osobowe gromadzone są tylko na potrzeby serwisu  hydropart.pl - www.hydroart.pl do celów marketingowych i ewidencyjnych. 
2.Serwis  hydropart.pl - www.hydroart.pl nie sprzedaje, nie przekazuje i nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim. Nie ujawnia żadnych informacji bez zgody klienta, z wyjątkiem gdy wymaga tego sytuacja kryzysowa lub odgórny nakaz prawny. 
3.Dane pozyskane w przypadku analizy logów serwera (adres IP, domena) wykorzystywane są jedynie w celach prowadzenia statystyk oglądalności strony www.hydropart.pl. 
4.Wszystkie dane są wykorzystywane wyłącznie na potrzeby serwisu  hydropart.pl - www.hydroart.pl związane z realizacją zamówienia i obsługą klienta.
 
§ 10. Postanowienia końcowe
 
1.Zespół Sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane ( w tym opis i dane techniczne produktów prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ( Dz. U. Nr 22, poz. 271). 
2.Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla miejsca siedziby Sklepu. 
3.Złożenia zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień regulaminu tego sklepu, jak również akceptację wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie.  
4.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, w szczególności do oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw obowiązujących w tym zakresie.
5.Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń. Zmiany te będą publikowane na bieżąco na łamach serwisu. Po zmianie każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z nowym regulaminem. Jeśli go nie zaakceptuje, to powinien zaprzestać korzystania z serwisu jako Użytkownik i powiadomić o tym fakcie Właściciela, aby usunął jego konto.
6.Tematy sporne, dyskusyjne - wszystkie wnioski, skargi i uwagi oraz propozycje przyjmujemy i odpowiadamy drogą mailową.